zondag 1 juli 2007

Dinsdag 12 juni 2007

Bij het ontbijt buiten hadden we goed zicht op de berg die we gisteren bedwongen hebben (de linker foto). Dat is toch wel indrukwekkend als je ziet vanaf welke hoogte we begonnen zijn, en waar die bergkam is waar we langs gewandeld zijn. En SNP beweert dat deze wandelingen ‘maar’ 1 schoentje zijn. Ze kunnen ons nog meer vertellen. Op andere wandelvakanties met 3 schoentjes hebben we dit soort bergen ook gehad. Dat zullen we ze bij terugkomst nog wel even laten weten hoor!
Eigenlijk stond er nog een wandeling gepland voor vandaag, maar dit betrof een lijnwandeling: je eindigt dan niet op de plek waar je begonnen bent. We zouden met de trein weer terugmoeten naar de plek waar we de auto hadden achtergelaten. En daar had ik niet zoveel zin in.
Daarom zijn we met de auto via het binnenland zo’n 100 km naar het zuiden gereden, richting Lecco, en langs de oostkust van het Comomeer weer naar Bellagio gereden. Onderweg hebben we in een dorpje lekker geluncht. Op de terugweg zijn we nog langs een klein meertje gereden, Lago di Annone, waar een heerlijke rust heerste (de middelste en de rechter foto).

Toen we eenmaal terug waren in het hotel, begon het weer lekker te regenen en te onweren.
Omdat het restaurant van de avond ervoor zo goed was bevallen, zijn we hier weer naartoe gegaan. Deze keer hebben we een pizza gegeten (de eerste van Peter tijdens deze vakantie). De pizza’s smaakten echt prima. Daarna hebben we nog lekker een bordje kaas gegeten.